Friday, August 15, 2008

Rechts op de roltrap: het vervolg

Ik ben het zo onderhand spuugzat aan het worden! Weg met die roltrap terroristen! Het is tijd voor ACTIE! Het is genoeg geweest! Als de NS nalaat om reizigers op hun hufterige gedrag te wijzen is het tijd om zelf het heft in handen te nemen. Wat vinden jullie ervan? Ik moet zeggen dat ik best tevreden ben over mijn eerste Illustrator productie. Iemand nog op- of aanmerkingen voordat ik er een shitload van die stickers bestel? edit: misschien is deze iets beter?

7 comments:

cybrbeast said...

Goed idee. Tweede is beter!
Misschien moet er iets met de kleur rood in om aandacht te trekken.

annom said...

Very nice! Looks like it's from the NS! I want to spam these!

I think the second one is more clear.

Douchebag said...

nummer 2 is beter. Je moet alleen wel ff die witte lijn in het midden centreren.

pimp-a-lot bear said...

ik vind zelf ook nr 2 beter: Het is duidelijker.
Ik heb inderdaad geprobeerd om het er een beetje officieel uit te laten zien.

annom said...

We kunnen gele hesjes kopen en met OV alle stations langsgaan :)

Kamiel said...

numero duo is beter. Maar misschien is het duidelijker om het in symbolen uittebeelden.

Vraag me namelijk af of de gemiddelde analfabeet/ Neanderthaler die links op de roltrap staat dit kan lezen.

pimp-a-lot bear said...

Ik heb het idee dat het erg moeilijk is om de boodschap via pictogrammen over te brengen. Die dingen zijn snel onbegrijpelijk en werken eigenlijk alleen als je het pictogram al kent.

Ik ga vanmiddag nog even op onderzoek uit, en sleutel morgen nog wat aan de stickers.