Thursday, October 23, 2008

The hypocracy continues...

Onze Christelijke regering blijft rustig en stilletjes doorsnoepen. "Het gedoogbeleid wordt vanaf februari in ieder geval strenger. Dan kan per klant nog maximaal 2 gram hasj of marihuana gekocht worden in plaats van 5 gram. De handelsvoorraad gaat omlaag van 500 naar 300 gram. Als één van die regels wordt overtreden, zal de coffeeshop direct dicht gaan." Het is tijd voor de Randstad Afscheidingsbeweging! edit: Dit gaat waarschijnlijk alleen over gemeente Bergen op Zoom en Roosendaal. Was mij eerst niet duidelijk.

4 comments:

cybrbeast said...

WTF? Waarom? Wat is hier in godensnaam het nut van? Dat coffeeshops nog vaker runners moeten gebruiken?

Nee, gewoon zodat ze nog makkelijker shops kunnen sluiten...

cybrbeast said...

Volgens mij als ik het artikel goed lees geldt dit alleen voor Bergen op Zoom en Roosendaal. Fuck die zuiderlingen...

annom said...

mmmm... Zou goed kunnen! Niet helemaal duidelijk. Ze hebben het artikel veranderd sinds ik het las. Ik dacht dat het om landelijk beleid ging.

pimp-a-lot bear said...

problemen los je niet op, je verplaatst ze.