Sunday, April 25, 2010

Kopvoddentaks in Verkiezingsprogramma PVV

What a joke, hij heeft het daadwerkelijk in zijn verkiezingsprogramma gezet. Een belasting op hoofddoekjes. Hahaha, wat een droplul. Uit het PVV verkiezingsprogramma onder "islambestrijding",

"Verbied de boerka en de koran, belast hoofddoekjes"

Pay bitches!
Hier is een video van de algemene beschouwingen waar hij deze belasting introduceerde, daar noemt hij 1000 euro per jaar.
Geen shops binnen een straal van 1 km om scholen, is het enige dat hij zegt over drugsbeleid. Dat betekent volgens mij alleen nog maar shops tussen de koeien.

11 comments:

annom said...

Ik lees net in mijn D66 spam dat in het collegeakkoord van Utrecht staat dat ze shops een legale voordeur willen gaan geven.

pimp-a-lot bear said...

Tja, wat moest hij dan? Als hij het er niet in had gezet was hij weer voor inconsequent en draaikont uitgemaakt.

Andere mooie grap uit de onderwijsparagraaf:
* Handhaving van het bijzonder onderwijs en artikel 23 van de Grondwet, maar islamitische scholen gaan dicht
* Vrijheid van onderwijs is een grondrecht

Ligt het aan mij of is hier sprake van een contradictie?

Ik ben benieuwd wat Utrecht voor elkaar gaat krijgen met de coffeeshops.

annom said...

Liever een draaikont dan het debielste voorstel ooit in je programma hebben. Dit voorstel is over het hele spectrum van ideologie tot uitvoering :facepalm:

cybrbeast said...

Hier een interessante aflevering van Zembla over Wilders van gister. Hij is wel wat over-gedramatiseerd, maar zitten wel goede punten in.

annom said...

Geweldig, VARA gebruikt MS Silverlight voor simpele videos. Dat kan ik dus niet bekijken met Ubuntu omdat MS weigert een Silverlight versie voor linux uit te brengen. Slechte keuze van een publieke omroep.

Bedoel je goede punten van Wilders of de Zembla aflevering?

annom said...

Hier is de non silverlight link. Kreeg ik als reactie op mijn klacht :)

cybrbeast said...

Ik was eigenlijk wel blij met de keuze voor de Silverlight player, werkt veel beter dan die dramatische mediaplayer implementatie eerst werkte. Maar van mij hadden zo ook wel voor flash mogen kiezen. Wist trouwens niet dat er geen silverlight voor linux was.

Ik bedoelde dat de Zembla aflevering goede punten maakte.

pimp-a-lot bear said...

hmmm... ik heb hier gewoon de silverlightuitzending in linux bekeken.

Interessant, al zaten er naar mijn smaak te weinig goede grappen in.

annom said...

wtf, bij jou werkt monolight wel?

pimp-a-lot bear said...

yup. moonlight 2, 64bits, 26 feb 2010

annom said...

Ah, I fucked up my moonlight while testing a beta long time ago. Uninstall plugin didn't work so I had to reinstall firefox. Jeej for betas! But it works now. Great!

Silverlight is a good product, I just think MS should respect the idea behind the interwebz. Nice to see that Zembla did listen to my suggestion and added a link to the old (indeed sucky) stream.

I will watch it later.